Ointressant, jag varnar dig!

Man kan fylla sidor med meningslösa saker om man vill. Skriva hur mycket som helst, bara för att. Sånt som folk läser utan att vara intresserade. Sånt som de läser i brist på något annat att göra. Jag skriver inte särskilt ofta. Men det är inte för att jag inte har en massa viktiga saker att säga, oh nej. Jag kanske ska ge några exempel bara för att bevisa att jag faktiskt tänker? Nej, det tar vi en annan gång.

Vill du veta vad jag har på mig istället? Eller kanske vad jag åt till frukost? Eller vad jag ska göra nu?

Kommentarer
Postat av: Melissa

Jag skulle garna vilja veta vad du har pa dig.. and make it hot, I haven't been geeting anything for four months... a woman got her needs you know. ;p

I miss you amore.

2008-12-09 @ 15:54:00
Postat av: Solith

Haha, you. Jag skrev faktiskt en hel utläggning om min extravaganta och sensuella outfit först. Men så tänkte jag, njaej, jag sparar det till Melissa kommer hem.

2008-12-10 @ 15:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0