Yuäck.

Oh vad det tar emot att skapa en blogg. En egen blogg. En sida där jag förväntar mig att folk ska titta förbi för att läsa det jag har skrivit. Så otroligt egocentriskt. Vilken värld jag lever i.
Jag tänker inte säga till någon att jag "äntligen" skaffat en blogg. Om jag säger det kommer mina vänner att inbilla sig att de vill läsa vad jag skriver, och sedan göra det mest 'bara för att'.

Gå en promenad istället.

*

Ha. Det är lustigt att motarbeta sig själv. Kanske blir det bara jag som läser min egen blogg. Lika bra det. Jag skriver för min egen skull och ingen annans(EGO!). Dock inte så fritt som jag annars gör; - ifall att någon skulle hitta hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0